Je m'appelle Henrik. Je viens d'Allemagne, je ne parle pas très bien le français. :pray: Je peux écrire en anglais ou en allemand?
Je ai un Kangoo 4x4. Auparavant, je devais R5, Express, R19. Est-il écrit si bon? S'il vous plaît me répondre en anglais ou en allemand.
Merci beaucoup!
Der Henrik
Der Henrik
Modérateurs : knarf, maxinou, Modérateurs, Admin
-
Re: Der Henrik
You are welcome Henrik :welcome:
You like the R9 or R11? You will have one in a near future?
You will find here a lot of good guys, fans of all old Renaults and almost, R9 and R11 ones!!!
You like the R9 or R11? You will have one in a near future?
You will find here a lot of good guys, fans of all old Renaults and almost, R9 and R11 ones!!!
-
welcome here, you can write english, lot of us will understand and translate for the other
-
Hallo,
thanks for the warm welcome!
My parents used to have a Renault 9. I`m searching for a good one now, not so easy here in germany! But we also have a Renault Express (Renault Rapid) in our family.
It`s difficult to get parts for these old Renaults here, that`s why I joined your Forum.
Grüße
Henrik
merci pour l'accueil chaleureux
Mes parents avaient une R9. Ichj la recherche d'un Renault 9. Pas facile de trouver un bon R9. Nous avons aussi une Renault Rapid/Express. Il est difficile pour elle d'obtenir des pièces de rechange.
thanks for the warm welcome!
My parents used to have a Renault 9. I`m searching for a good one now, not so easy here in germany! But we also have a Renault Express (Renault Rapid) in our family.
It`s difficult to get parts for these old Renaults here, that`s why I joined your Forum.
Grüße
Henrik
merci pour l'accueil chaleureux
Mes parents avaient une R9. Ichj la recherche d'un Renault 9. Pas facile de trouver un bon R9. Nous avons aussi une Renault Rapid/Express. Il est difficile pour elle d'obtenir des pièces de rechange.
Willkommen Henrik :!: :)
welcome :top:
-
- Membre du Club
:welcome:
:welcome:
-